برای حمایت از کلینیک برند از تمام امکانات خود استفاده میکنیم
- شناسه خبر: 1727
- تاریخ و زمان ارسال: 15 آذر 1397 ساعت 04:07
- بازدید : 31 بازدید
- نویسنده: karafarin

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ما در بدنه دولت از تمام امکانات خود برای حمایت از کلینیک برند استفاده خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، راضیه علیرضایی در مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی برند در محل ساختمان انجمن مدیران خراسان رضوی در خصوص برنامه بخش دولتی در خصوص برند اظهار کرد: موضوع برند از گذشته مورد توجه سازمان صنعت قرار گرفته است، برند با تمام زوایا به عنوان یک کار علمی و تشکلی بر عهده انجمن مدیران قرار گرفته است.
وی افزود: علت انتخاب انجمن مدیران این است که این انجمن یک نهاد مداوم بر کار دائمی در رابطه با بهبود رویههای مدیریت و دیدگاههای مدیریتی است و رفتار آنان تداوم دارد، ارکان کار علمی در این انجمن بسیار قوی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رکن دومی که در زمینه برند پیگیری کردیم مسائل حقوقی، حقیقی و تشکلات موازی همراه با آن است. رکن اصلی ارزیابی برندها انجمنهای حمایت از حقوق مصرفکنندگان است.
علیرضایی بیان کرد: در انجمنهای صنفی نیز برندهایی وجود دارد که ارزیابی آنها در انجمن مدیران انجام میگیرد یعنی ما در شبکه توزیع و در حوزههای صنفی فرآیندهای حمایت از برند از تولید تا مصرف را حمایت میکنیم.
وی ادامه داد: رکن سومی که امروز به آن میپردازیم، بحث کلینیک برند است. از گذشته تاکنون در بدنه دولت بحث عارضهیابی، حمایت از صنایع کوچک وجود داشته است، اما چه شد که کلینیک برند در انجمن مدیران به این موضوع ویژه رسیده است؟
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ما به این نتیجه رسیدهایم که یک سری حمایت در بدنه دولت همچون تسهیلات و آموزش، کلاس ایمنی و… در بدنه دولت ایجاد شده است اما ما نیازمند یک نهاد علمی و ورزیده هستیم که نیازهای و مشکلات موجود در کسب و کار را شناسایی کند.
علیرضایی عنوان کرد: وقتی امروز به فرآیند کسب و کار دنیا نگاه میکنیم میبینیم که رویههای توسعه یک برند حاوی همه فرآیندهای عارضهیابی است و آینده را در مییابد.
وی اضافه کرد: کاری دیگری که انجمن مدیران به آن پرداخته است فرآیند مشکل مالی واحدهای تولیدی است. کمبود منابع مالی و بدهی معوق یک عارضه عمومی از جمع گرفتاریهای یک واحد تولیدی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: مشکل اصلی این است که نهادی که به عنوان تولید در مجموعه مدیریت میکنیم حاوی یک نهاد دائمی مداوم و دفاع از خود در بازار نیست. یعنی برند در آن مرکز نهادینه نشده و اگر برندی وجود دارد از آن محافظت نمیشود.
علیرضایی اضهار کرد: این کلینیک ضروری است تا ارزیابی، عارضهیابی، عارضهیابی مدرن، مداومت علمی و پایگاه اجتماعی مورد اعتماد مردم را فراهم کند.
وی افزود: این کلینیک آموزشهایی در بخشهای حقوقی، بازاریابی، بازاریابی مدرن، تسهیل فرآیند ارتباط با برند، مشارکت برند، نحوه ارتباط برند با پیمانکاران، شبکه پیمانکاری و برون سپاری را خواهد داد. ما در بدنه دولت از تمام امکانات خود برا ی حمایت از این کلینیک استفاده خواهیم کرد.